ElifSencan123 Benim kan degerlerim kendimi bildim bileli düsük ve bu ikinci hamileligim. Ilkinde ilacla ve kan yapan besinlerle yukseltmistim. Simdi yurtdisindayim ve 26 haftalik hamileyim. Ilk kontrolde 8 cikmisti kan degerim. Bulantidan beslenemedigim halde duzenli ilac kullanimiyla 18. Haftada 18’e yukselmisti. Yukselmez diyen doktor bunu ne bilincle soyledi anlamadim. O zaman bu ilaclar niye iciriliyor gebelere? Siz ilacinizi kullanin, ayni zamanda dogru beslenin, en onemlisi kalsiyum iceren yiyeceklerle kan yapan yiyeceklerin arasinda 2saat fark birakin, insallah istediginiz sonucu alirsiniz. Bird de nacizane tavsiyem en iyi sonuc odakli ilaci ve yiyecekleri arastirip onu kullanin. Her doktorun yazdigi her ilac nokta atisi olmuyor malesef. Hayirli dogum dilerim😌