RabiaKose selam,bendede aynısı oldu 11.haftamda değişik bi batma zonklama vardı kontrle gittiğimde kese aşagıya yönelmiş dedi çok az kanamamda olmuştu.yatış verdi bana 10gün hep yattım sadece yemek yemeye kalktm ve wcye.10gğn sonra kontrle gittiğimde kese yukarı çıkmaya başlamış dedi yatmanın avantajıyla oldu dedi dr.sise tavsiyem hiç kalkmayın yazınızı okuyunca paylaşmak istedim deneyimimi bende .yemeğinizi yapan biri varsa hiç ayakta kalkmayın çıkacaktr yukarı🤲