Nurciv Duramadim yine test yaptim yine bi Hayalet cizgi görüyorum yoksa Göz yanilmasimi sizce kizlar? Adet günüm 25 nisan olmaliydi gelmedi. 17 nisanda kan tahlilim 1,20 cikmisti beta hcg
Elifkylc Nurciv valla kuzum ben çok hafif gördüm gibi sen kan ver yine en iyisi bende test yaptım geçen ışıkta görünen çizgi vardı en iyisi kan vermek dedim kan verdim din bugün sonuç aldım 6 çıktı cuma yine kan vericem 🤷♀️🤷♀️
Nurciv Elifkylc ozaman hamilesin 5in Üstünde degerin . Insallah saglikli ilerler canim. Bugün düsündüm doktora gitsemmi diye Ama cekindim geri bekleyim diyorum Ama sabretmek zormus
Nurciv Adet olmadigim sürece umut var Ama degilmi? Arada batmalar ve bei agrisi disinda bir belirtim yok
Elifkylc Nurciv ama benim adetim 6 gün gecikti sağlıklı bir gebelik mi belli değil cuma günü anlıcaz 😊
Memmedovaa1 Nurciv hayir canim bende bisey gormedim,hayirlisi inwAllah belki test yaniliyodur sen 3,4 gun bekle oyle test yaparsin kan vermek icinde acele etmiwsin
Nurciv Memmedovaa1 duramiyorum ki sürekli test yapiyorum hergün😅 sunlara harcadigim paranin haddi hesabi yok 6 aydir. Aslinda Clomen tedavisi icin adet bekliyodum Ama adet olmuyorum umutla bekliyorum Ikinci cizgii
Memmedovaa1 Nurciv sabr et inwaAllah olur canim hayirlisi inwaAllah 🥰🤲🏻 Senin icin dua edicem hamilelerin duasi cabuk kabul oluyor diyorlar
ogrencianne35 Nurciv erkenden kan testi yaptırıp moralinizi bozmayın eğer sürekli bir geçikme yaşamıyorsaniz 3 gün geçmiş tekrar kan verin ama bu yüklediğiniz fotoğrafta gebelik yok malesef 😔😔 ben regli olacağım gün test yaptım inanmayarak gebelik yoktur diye düşünüyordum hatta kusuyorum filan korona oldum sandim. test yaptın 2 dkda çizgi belirdi
Nurciv ogrencianne35 dogru söylüyosun canim yapmayin diyorum ya hamileysem diye duramiyorum yine yapiyorum 😅 gecikmem cok olmaz benim aksine iki haftada bir Adet olurum pco liyim kuzum Bende sik sik oluyor düzensizim
ElifCrn Nurciv hafif gözüküyo ama bence bi kac gün bekleyip tekrar yap bende de çok silik çıkmıştı ilk zamanlar
Nurciv Memmedovaa1 Allah razi olsun canim Rabbim Sanada saglikli Hayirli evlatlar versin insallah 🤲🏻 Isigi tutunca cok silik bi cizgi görüyorum Ama Bugün 6. gün hala Adet olmadim
Memmedovaa1 Iwiga tutunca gorunuyormu 2ci cizgi? Bazen oyle oluyor yeni gebe olunca iwiga tutunca belli oluyi