Merhabalar arkadaşlar, 14 hafta içindeyim bugün kontorole gittim biraz riskli hamilelik geçen hafta kanamam olmuştu iğne ve hap kullandım şükür kanama yeri kapanmiş ama benim "
plesanta ( bebeğin eşiymiş :) o miyomun hemen yanına üstüne yerleşmiş Allahım korusun düşük yada erken doğumda olabilirmiş doktorum hapa devam edelim ve dikkatli olacaksın dedi. Dikkatliyim artık daha çok zaten. Benim gibi olup sorunsuz doğum yapan oldu mu ☺️ İçim rahatsın biraz benimde