Hanımlar 33 haftalık oldum bugün evet belirli bir saat içinde yuruyus yapmam sağlıklı ams ben aksatarak yaptım daha doğrusu bazen hiç yapmadım da ve sürekli etraftan laf işitiyorum olumsuz cümleler kuruluyor ve üzülüyorum Eşim de kaynanam da sürekli yüzüme vuruyor hamilelikten sonra hantal olacaksın falan diyorlar benim gibi yürüyüş yapmak istemeyen oldumu😔😔😔pozitif bir insanım ama benni sürekli böyle negatife sürüklüyorlar şimdi korkmaya başladım