Kızlar merhaba. 3-4 gündür inanılmaz ağrılar yaşıyorum. Kasılmalar, bel,sırt,vajina,karın ağrıları ve vücudumda felaket şişti. Özellikle ayaklarım, ellerim. Baktığınızda tamamen doğum sancılarına benzer. Geçen hafta hiç hissetmediğim halde nst de sancılar çıkmıştı. Bugün ise ağrıları hissettiğim için tabi daha yüksek çıktı. İlk gebeliğim sezeryandı. Tabi vücut bunu algılamadığı için kendini doğuma hazırlıyormuş. Yani hazırlık aşaması bile çok sancılıymış anlamış oldum🤦♀️Mayıs 6 yani önümüzdeki haftaya gün verdi doktor ameliyat için. Aranızda son haftam 🙈 37+1 im şu an. Benim gibi sancıları olanlar varsa, bilgilendirmek istedim. Yani her sancı doğum başlayacak yada başladı anlamına gelmiyor, yaşayarak öğrenmiş oldum.