Ednurr Sevgili anneler 27 haftalık gebeyim ilk haftadan beri ilaç alıyorum düşmesi için bugün yine kan verdim düşmüş mü diye 5.48 çıktı böyle yüksek olan anneler varmı acaba bebekte bi sıkıntı yok ama düşmesi lazım dedi doktor siz naptınız
Momsmoms Ednurr benim 14 lerde ilaç kullanıyorum bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum tiroid hastasıyım zaten🤦🏻♀️
Doga-Deniz Doktor hemen troid ilacı yazdı. Hemen kontrol altına alınıyor zaten sıkıntı etme. Her gün düzenli bir şekilde kullanmanız gerekiyor ama.