Bugün kontrolüm vardı doktor ikili tarama yaptırcan mi yaptırmican mi diye sordu bende yaptırayım dedim ama onun yapmadığını Radyoloji doktoruna gitmemi söyledi.. Burda çok yorumlar okudum kadın doğum yapio diye şimdi Radyoloji doktoruna gittim zaman yapmicak mi testimi? Hakkınızı helal edin 😊❤️