Hulyaaaa Kızlar bana da bı tahmin de bulunur musunuz :) burada 6+3 günlük karından ultsrasonla bakilmisti .
Sermec27 Hulyaaaa keseye göre hiç belli olmuyor canım ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğluma hamileyim kese yusyuvarlaktı 🥰
Hulyaaaa @Gulsen4224 kuzum bana da bı tahmin yürütur musun :). Belki keseden de anliyorsundur dedim 🤦
Hiraumut Daha küçük ya şimdiden kim cinsiyetini bilicek biraz sabret ne olacak ki. Ben hiç merak etmiyorum.
Hulyaaaa Hiraumut Sabrediyoruz zaten 🤣 burda herkes bı teori varmış ona göre tahminde bulunuyor . Yoksa sabredememekden değil yani