Dilemege yaşar can diye Bi doktor. Benim hamileliğşm riskli kendi kapak amelşyatlıyım. Covitte var diye özel hastanede takibşm yapılıyor. İkiz gecelik olunca 15 te bir gidiyorum. Kardiyoloji ayda bir neyse uzatmamayım renkli ultrosyonu çekmitmel için dedim devlette çektirmeyin. Doktora durumu izah ettim. Ben sana bakamam senin durumun çok riskli bidaha bana gelme dedi. Güya muyane etti. Hiç birşey demedi. Ben dedim doktor bey bebekler nasıl şuanlık iyiler dedi. Hamile bir insana bu söylenir mi ben zaten kendi durumumu biliyorum.ben bu riski göze alarak bu yola çıktım. Doktordan çıktığımdan beri ağlamaktan helak oldum. Ben oraya geldiysem bana bakmak zorunda. Böyle yani konu