Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim 2.hamileliyim İlk oğlum da da kanım çok dusuktu kendimi bildim bileli kanım düşük.doktor 2 ay önce FERPLEX FOL çözelti verdi tâbi kanım yine yükselmedi.dun sağlık ocağın da genel izlemm vardı kanım 7.5 e kadar düşmüş.dun öğlenden sonra hematoloji bölümüne gittim doktor serumla takviye yaptı.kanim nasıl yükselir acaba ilaçlar fayda etmiyor 🤷