Kızlar bir sorum var. 17 haftalık gebeyim ve çok şükür hiç bir sıkıntım yok. Ama doktoruma ne sorsam hayır diyor. Okadar araştırdım egzersizlerin hamilelikte yapılmasında hiç bir sakinca olmadığını yazıyor. Gebelik pilatesi gebelik yogası vs. Doktoruma hareketleri atığım zaman olmaz sen yapma, olmaz bunlar sana diyip duruyor ki hic spor yapmamış
bir insan değilim. Sizde nasıl?