Merhaba anneler
28 haftalık hamileyim doktorum bugüne kadar tetanoz aşısı hakkında hiçbir şey söylemedi sağlık ocağından da aramadilar benim de bilgim yoktu açıkçası. Simdi ailemin yanına geldiğim için aile hekimimi değiştirdim farklı bir şehirdeyim sağlık ocağından çağırdılar ve aşıyı sordular. Bu haftalardan sonra yapılması çok istenen bir sey değil dediler ben de korktum ve olmasın dedim ama şimdi ne yapacağımı bilmiyorum aşı olmayıpta doğum yapan annelerimiz var mi? Ya da 28.haftadan sonra olanlar❔