mrsflowers Mavisim00 bizede bakar mısınız 11+3 burada doktor tahmin yürütmedi https://resimyukle.link/i/3z8Zf
Annebebek000 Nnursedaa pek belli olmuyor ki canim a Zaten bende oyle cok anlayan degilim 1 2 istisna oluyor oyle icimden geleni diyorum emin gibi olduklarima yanii Ama bu bebis kiz gibi rabbim gonlunden geceni nasip etsin insaaallah
Suicmeyiunutma Araz5_said4 beyni bölünmüş, küçük kalbi elleri kolları herşeyi belli annesi 13 haftalık gibi misiniz ? Kız gibi sanki 🥰
Araz5_said4 Suicmeyiunutma yaaaaa benimde hep icime kiz gibi geliyor 2 oglum var çok istiyoruz saglikli bir kizimiz olsun evet burada nerdeyse 13 haftaya giricektim ikili tarama daki resi.
Araz5_said4 Annebebek000 hep içime doğuyor kız gibi bakalım yasaklar bitince özele gidip öğrenicez isalah 2 kez bakti doktor göstermiyor dedi