maviscik77 34 haftalığız bu gün ağdaya gittim Pazartesi günü kontrolüm var , çok ağrı yaptı eve gelene kadar zor yürüdüm umarım kötü bir şey olmaz 😞
MDT maviscik77 kasılmışsınızdır. Eve gidince sırt üstü uzanın biraz dinlendikten sonra ılık duş alın tekrar dinlenin geçer inşallah 🙏
3MelekAnnesi3 maviscik77 sanmıyorum ağdadan olsun canım Senin canın yandıgı için kendini kasmış olabilirsin oda agrı yapmıstır eve git dinlen gecer belki
TheBaby maviscik77 Ya neden risk aldınki. Benimde ağrım çok ağdaya asla gitmeye cesaret edemedm. Dün temizlendim. Eşim de kontrol etti. Kalan olursa alıyor zaten. Ama hissederek tamamen güzel temizlemişim bu sefer😁 gitme canım eşinden destek al bence
17ekiiimmmm maviscik77 hamileliğin başından beri ağdaya gittim. Şuan 38im en son pazartesi günü gittim kuaförler kapancak diye. Erken doğum riski şu bu kısmet şans işi biraz denk gelmiş olabilir. Bende hala ne gelen var ne giden
maviscik77 3MelekAnnesi3 son zamanlarda erken doğuma sebep olur diye okudum ama bilmiyorum ne kadar doğru kendimi de kastım sanırım dediğiniz gibi inşallah geçer 🙏
3MelekAnnesi3 maviscik77 ben oglumda basından sonuna kadar gittim ama öyle bir durum yasamadım neden erken doguma sebep olcakmıs anlamadım içine bişey sokmuyolar ki o zaman son zaman ilişkide yasak olmalı Haa riskin varsa ona bişey diyemem ama risk yoksa sorun olcagını sanmıyorum
maviscik77 17ekiiimmmm Ben de hep ağdaya gidiyorum ilk defa böyle ağrıyınca korktum , Allah yardımcınız olsun çok az kalmış