Kızlar göbek deliğimin iki parmak kadar altı yani göbeğin üst kısmı oluyor sanırım işte 3 gündür ağrıyor ara ara rahatlayıp ara ara zorluyor özellikle ayakta kalınca veya yürüyünce oluyor karnım aşağı düşecekmiş gibi bi ağrı var uzunca da sürüyor . Pazartesi devlet kadın doğumuna gittim düşük riski var dinlen bol bol dedi progestan iğne fitil verdi baktım geçmiyor ağrım özele gittim hep gittiğim doktoruma o daha yumuşak konuştu düşük tehdidi de olabilir bebek büyüyor ondan da olabilir dedi iğne verdi. Şimdi merak ettiğim benim gibi 18 haftalıkken böyle göbeğinin üst kısmında günlerce süren ağrı yaşayan var mı? Varsa da ne zaman geçti acaba bebek büyüdüğü için mi(normalde de ara ara kasık ağrım vardı ondan korkmuyordum normal diye ve geçiyordu da uzun sürmüyordu ) ve daha önce kürtaj yaşadığım için korkuyorum gene bebeğime bişey olacak diye 😞