ilk dogumumda Gece 11′de suyum gelmeye baslamisti az da degil cok da degil. Hastaneye gittim hemen, az sancim vardi yine de gitmek istedim tecrubesizlik korktum gittim neyse nst vs yatis yaptim sabaha kadar cok sanci olmamasina ragmen hastanede bekledim ve pek uyuyamadim… Duzenli sancim sabah baslamisti….Öglen gibi suni sanci verildi 14:30da dogum yapmistim. Gece uyuyamadigim icin gunduz gücüm kalmamisti. Evde olsa uyurdum dinlenirdim ama iste riske de atmak istemedim. Şimdi cok acele etmem sanirim iyice sancilar sıklaşınca gitmek isterim. Aksi bir durum olmazsa. Bilemiyoruz ki nasil baslayacak nasil olacak