esila1987 evet canım spinal oldum anestezi doktorumdan çok çok memnun kaldım hep dua ediyorum 16 aydan fazla oldu doğum yapalı kızım çok hareketli olmasına rağmen bel ağrısını bilmem baş ağrımda hiç olmadı hastaneden doktorumdan kat hemşirelerinden çok memnun kaldım ama bebek hemşireleri benim döneminde çok ilgisizdi ve bunu sırf ben değil benimle yakın zamanda doğum yapmis arkadaşlarımın çoğunluğu yaşadı çağırınca gelmeleri bir saati buluyordu o konuda hiç memnun kalmadım umarım düzelmiştir zaten bizde şikayet kutusunda belirtmiştik