Beklenilen Kızlar merhaba adetimin besinci gunundeyim sol kasığım sürekli batiyor baski yapiyor kist mi var acaba kisti olanlar nasil belirtiler yasamislar fameraya basladim kist varsa beni kotu etkilicek lutfen bilgisi olan varsa yorum yapsin
minikprensimmm123 Beklenilen Bende folikül kisti vardı ama bu kist genelde herkesde oluyor muş bıçak saplanır gibi ağrısı oluyor du hiç bir ilaç kullanmadan kendiliğinden yok oldu
Deletedmom_5 Beklenilen Çesit çesit kistler var polikistikde olabilirsin doktora gitmeden öğrenemezsin🤷🏻♀️
afrasil Beklenilen kist olsaydı doktor görürdü femara verirken. Kist ağrı yapıyor ve hissediliyor bende öyle olmuştu
minikprensimmm123 Beklenilen Canım onu gitmeden bilemezsin ama belkide yumurtan felan büyümeye başladı