Ebruuuusalman Ladyy insallah ilk basta gittigim özeldeki doktoruma yarin gitcem insallah o olumlu bse söler😔
Gamzeakd Ebruuuusalman boş gebelik olması için 7 8 haftalık olman lazım ve vajinal ultrasonla bakmasıda lazım . Daha erken canım üzme kendini boşuna strese sokmuş seni . 🌸
Ebruuuusalman Gamzeakd bakmadi hatta nolur nolmaz diye degerim dusmusmu diye bile bakmadi direkmen iste ilk basta keseyi gorup suana kesede olmamasi tuaf dedi bos gebelik olablir diynce bole dondum kaldim
Senmerve Ebruuuusalman bence başka doktora da git tek doktorla kalma geç döllenmeden dolayı olabilir bazen gelişimi geriden gelebiliyo geç gözüküyo geç canlanabiliyor benimde başıma gelmişti boş gebelik ama ben 8 . Haftamdaydım kese vwrdı içi boştu sonra kürtaja almışlardı
Minigimm0611 Ebruuuusalman Geç döllenme olabilir ki hemen belli olmayabilir doktpr illa kötüsünü söyler basta iyi düsünün siz.normalde kalp atısını 6.haftada duyanlar var ama benım 8.hafta duyulmustu oda vajinal muayeneyle sadece 2hafta sonra tekrar gidin bence net belli olsun hersey inşallah sizdede olur.
Selvaa Ebruuuusalman bende 5. Haftamda görmedim bebegi doktor normal dedi en az 6 veya 7ye kadar bekle canım kendini korkutma hızla büyur bebegin
Ebruuuusalman Ayseyavuz özel hastanenin ultrooson takibine gore 6+2 yim ama bugunki devlet hastanesinin ölcümünde 5+3ckti normalmi acaba
Ayseyavuz Ebruuuusalman kötü dusunp uzlme cnm burda çok öyle şeyler duydum ultrason farkndan olabliyomus
uykusuz1parol Ebruuuusalman Kiz bende ilk 5 haftada ogrendim bebek yoktu kese vardi somra 9 haftalikkken gittim kalp atisi da duydum bebek te gordum
Nurr-mom Bende de 6 haftalık gitmiştim kese vardı içi boştu iki hafta sonra gel demişti yarın gideceğim inşallah görürüz bebeği seni çok iyi anlıyorum aynı tedirginliği bende yaşıyorum
Ebruuuusalman Nurr-mom gercekten cok zoe bise insallah sende bende gorururz kalp atislarinida bebegide😔 kac saattir icim icimi yiyor ya
uykusuz1parol Ebruuuusalman Iñsallah inşallah Allahin izniyle göreceksin sende Rabbim sana bağışlasın miniği
Ebruuuusalman Ayseyavuz ya internetten baktımda gittiğim hastane icin biride öle bi şikayettee bulunmus bakalım bugün ilk gittigim doktoruma gtcem insallah o güzel seyler söler