Kediannesi123 Güzel anneler Ecowell mi mutela mı kullananlar lütfen tecrübeli olanlar yardımcı olsun 🌸 şampuan ve vücut losyonu için
Ogretmenanne24 Kediannesi123 bana mustela çok pahalı ecowell aldım içeriği temizdi onunda ama henüz kullanmadım
melissara Kediannesi123 20 günlük oğlum var her gün banyo yaptırıyorum mustelanın tüm ürünlerini kullanıyorum çok çok memnunum bebeğimin kafasında hiç Konak oluşmadı vücut losyonuda çok güzel nemlendiriyor duştan sonra mutlaka nemlendiriyorum bebeklerin cildi çok hassas oldukları için çok çok önemli bi karar 🥰
Kediannesi123 Ogretmenanne24 bende önce öyle düşündüm ama gramaj olarak baktığımızda çok fark olmuyor aslında sanki
MerveAkty Kediannesi123 ikisi de mustelanin şampuanı ve pişik kremini kullandım ecowellinde şampuan ve losyonunu 😊 ama sebamedin pişik kremi harika
Kediannesi123 MerveAkty sebamed içerik açısından temiz değil diye biliyorum ya bilginiz olsun sizinde o zaman şampuanı mustela losyon u ecowell alayım 😅
berilkus Eczaneye gittim, çok düşünmeyin dedi direkt Mustela önerdi. Kendi bebeğine de onu kullanıyormuş. Hepsini ordan aldım, güneş kremini de hediye etti.