O yüzden en iyisi bu testi yaptirmamak bosuna hamileligi zehir etmemek ne gelirse Allahtan diyip kabul etmek . Bana doktorum demisti eger bisey cikarsa aldirma gibi bi düşüncen yoksa hic kafani bulandirma. Bende oyle yaptim 2 cocugum var 3.hamileyim hicbirine yaptirmadim bu testleri