Kizlar üç keredir buraya gidiyorum fakat doktorlardan memnun kalmadım pek ne kilosunu ne de boyunu hic bisey demiyor ne resmi ne bisey bebegim hakkında bakiyor iyi tamam git iki hafta sonra gel sordugum halde cevap vermiyorlar sizler hangi doktora gidip memnun olan varmı sehir hastanesinde