hndhnd muayene olarak şöyle memnun kalmadım Naciye hocadaydım..6 kere muayene oldum sadece 2 defa iyi davrandı onun dışında ben soru sormadan yeterince bilgi vermiyor.. Bi kaç defa soru sorunca beni soruya boğdun dior. Elini kalçanın altına koy dior mesela koyuyorum yanlış koydum diye azar işitiyorum. Tavırları hoşuma gitmedi. İlk kızımda özele gidiyordum tavırlar böyle değildi… Baran hoca için iyi diorlar ama tekrar riske atıp doktor değiştirmek istemiyorum zırt pırt