bende pko hastasıyım, 65 kiloyum, hamile kalamadım 2.5 sene, devlete gittim üç ay klomne kullandım kalamadım, ara verdim corona çıktığı için, Ekim de özele gittim, bi daha başladım ama koronaya yakalandım üç ay tekrar ara verdim, ocak 30 adet oldum klomene başladım sağ da tek yumurta 16mmdi, doktorum bana paketli ürünler yağlı şeyler vs yemeyeceksin her gün en az yarım saat yürüyüş yapacaksın dedi, ben uygulayamadim çikolata aşığıydım asla yemeden duramazdım, Allaha şükür hiç kilo vermeden mart 4′de hamile olduğumu öğrendim, rabbim öyle büyük ki tek yumurtaya iki can verdi(fakat birini kanama sonucu 25 mart kaybettim, diğer bebeğim çok şükür iyi ama dün akşam hastanelik oldum kanamam olduğu için, zorlu hamilelik geçiriyorum.) demem o ki ümidini kaybetme biraz kilo vermelisin, pko hastası kiloyu çok seviyor.