yadinin_hobileri Merhaba guzel anneler benım de bu gun kontrol de suyum az oldugu belırtıldı yatışım yapıldı suni sancı verılecek dualarınızda benıde unutmayın ıkıncı Dogum ılkı normal o yüzden normal bekleniyor
TheBaby yadinin_hobileri Yaaa benimde ayın 6’sıba gün verdi canım. Çok kolay geçer inşallah canım. Duamdasın