Bende gebelik testi yapmıştım ovulasyonla böyle çıkmıştı hatta t çizgisi patlicakti koyluktan. Kostum gebelik testi aldım çift çizgi çıktı. Emin olamadım kan verdim çok şükür şuan 8 haftaligiz🥰🥰 yani ben ovulasyon testine güveniyorum gebelik varsa çok koyu oluyor böyle. Tabi yinede sizi umutlandirmak istmem