Aynuromerbyr12 Lierac kullanıyorum ben ama son iki haftayı görene kadar çatlamadım demek mantıklı değil zirveyi görmek lazım öncelikle 😂Size kaşınıyor dediginiz için yazayım dedim, kaşımayın sakın kaşınan yer mutlaka çatlıyor 😥 Deriyi inceltiyoruz,bir de kasıkları ihmal etmeyin ne sürerseniz sürün oraya da gezdirin. Arkadaşım hiç çatlamamış bir tek kasıklara sürmedim oralar çatladı dedi🤷🏻♀️