ustalardan benim de akisine yüksek çıkmıştı canım, 3.68 çıkmıştı. Şuan 8+4üm ve ilaç kullanıyorum. 15 gün sonra tekrar doktor randevum var değerlerime tekrar bakılacak, endişe etme düzenli ilaç kullanımında olması gereken değer ulaşır. İlaç verdi mi?