Nesli6153 Anne321 40+1 hala daha nstde sancı çıkmıyor normal bi durum sancın olsa o haftalarda doğurursun zaten
Senayyalcin Anne321 Çünkü sancı doğum anında olan bir durum 39 haftalığım hala sancı yok nstde bunun normal doğumla falan ilgisi yok.
Anne321 ecembugra53 bebekte donmemis acaba dedim normal doğum yapamicam diyemi sancim cikmiyo die dusundum