LivaLiva 30+2haftalık hamileyim sıcak bi yandan ayaklarımda agrı bi yandan çok fazla yükün arttı sürekli ağlıyorum . Bebeğim sağlıkla gelsin tek dileğim o ama su ayak agrılarına bi çözümü olan var mı resmen ayaklarım vücudumu kaldırmıyor artık bitik haldeyim. Önceden alışveriş yapardım sürekli gezerdim hiç birşeyim yoktu şimdi alışverişe dahi çıkamıyorum çocuk için daha bir sürü eksik var 😔 doktorum magnezyum verdi suya karıştırıp içiyorum ama bi fayda yok 😔
LivaLiva NaimeYilmaz 7 kilo aldım üç gün önce filan tartıldım hatta doktorum çok değil dedi ama çok şişim 🤭 mesela 38 numara giyerken su an 40 numara terlik giyiyorum
Ecenurmt Canım bende aynı durumdayım. Magnezyumu hiç aksatmadan iç. Kalsiyumuna da dikkat et. Maden suyu iç birde onun da faydası var. Ayaklarını da yükseğe kaldır sık sık Ama doktorum tamamen geçmeyeceğini söylemişti, sadece hafifletiyor, dişimizi sıkıcaz mecbur
LivaLiva Ecenurmt maden suyunu da duymuştum içmeye başladım artık . Ama hamilelik hormonumu ney anlamadım sürekli dayanamıyorum deyip ağlıyorum Allah’ımın gücüne gitmesin ama sürekli ağlıyorum 😔
Filinciz Soğuk suya sokmak bana iyi geldi üstelik ayağımda nasır çıktı yürümek öldürüyor . Soğuk agrıya iyi geliyor
LivaLiva Filinciz doktorum da agrıların azalması için denize git havuza git dedi bu sıcakta ne mümkün denize gitmek evden Klimanın basından ayrılamıyorum 🤭 evimde yani sitede havuz var ama mikrop kaparım diye girmek istemiyorum ..
NaimeYilmaz LivaLiva benimde şişti ayaklarm ama 36.haftada . buz gıbı su tutmak cok ıyı gelıor arada şişiyor elbet buz gezdırebıkırsınız tuzu tamamen cıkarn hayatınızda . Ödem cok ıllet bısey kronıklesmemesı ıcın onlem alın 🌸
Ecenurmt LivaLiva bende bu aralar fazla duygusalım, herşeye fazla tepki veriyorum, insanlara dalasım geliyor o derece 😂 hormonlardandır muhtemelen. Havalar da belki etkiliyordur, insanın sabrını zorluyor bazen nem
LivaLiva Ecenurmt aynen cnm sorma herkese bağırıyorum ama sonra üzülüyorum 😔 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Filinciz LivaLiva kovaya su koy sok ayaklarını 😀 birde vantilatör aç ayaklarını uzat suan öyle yapıyorum rahatlıyor 😂
Ecenurmt LivaLiva İnşallah hayırlısıyla atlatırız şu dönemleri. Sonrasında istesekte vaktimiz olmayacak kimseye kızmaya ☺️ Allah yardımcımız olsun inşallah❤️
[silindi] LivaLiva canım burada maden suyunun ödemi artırdığını okumuştum bugün başka birinden de duydum bende içiyordum artık içmiyorum
aysgl24 NaimeYilmaz bende 36haftalık oldum ayaklarımın şişmesi biyana şişken üstünde gezersem ki mecbur geziyorum ertesi günü altları çok ağrıyor ve acıyor ozaman basamıyrm üzerine soğuk suya koyuyorum eşim sağolsun ovuyr altlarımı falan ama çok fena ya..
Babies16 Magnezyum eksikligine bagli oluyor genelde o agrilar.magnezyum takviyesi alin dr unzla gorusup
LivaLiva Babies16 aliyorum toz halinde suya karıştırıp iç dedi doktorum ama bana mısın demiyor agrılar