1Ezgiii bende 4haftalıkken öğrendim ve hemen başladım 12.haftadan sonra bırakıyorsun zati. Eğer şu an ki içtiğin mide bulantısı yapıyosa doktoruna söyle başka yazsın ama muhakkak iç canım. Bebeğin gelişimi için aşırı önemli. Benim kullandığım folidoceydi hiç bi yan etkisi olmadı. Bulantıların belki normal hamilelik bulantısıdır. Ona da prilam dr öneriyorum. Hiç bir zararı yok tamamen hamileler için üretilmiş bi ilaç. Sağlıklı doğumlar dilerim 😊