Ela0 Sinemdmrcoglu gerçekten öyle birbirinden çok fazla güzel seçenek var ve ebeyin olarak çok kararsız kalıyoruz 🙃
Demetk Ela0 vallah eşim cesur istiyor değisik belki beğenirsin ben begenemdim ama baska isimler var aklimda
Kiziltan Oğlumuz olursa kerem koymayı düşünüyoruz. Kerem ismi telaffuzu bana çok naif geliyor. Anlamı: Asalet, asillik, soyluluk. 2. Cömertlik, el açıklığı lütuf. Bence modern de bi isim
Aysenurctn32 Ela0 Uray da güzelmiş. Ben oğlum olursa buray koyucam.😂 Bur’ak+Ay’şe den olarak. Ama isimlerimiz uymasaydı eşimin ismi ve yanına ek isim koyacaktım. Öyle bi hayalim vardı.
SevdaSezer Ela0 oğlumun ismi Yekta😍 ikinci oğlumuzu bekliyoruz. İlkinde umut olsun istemiştim. Son anda Yekta da karar kıldık. Büyük ihtimalle bu oğlum umut olacak. Ve bence umut ismi bi bebeğe çok yakışıyor. Gerçekten hayata karşı tutunacak bi güç veriyor 🥰