Nazzprlkci Gizem957 30 haftalikti. Yuksek tansiyonla gitmis bebeginin gelisimi durmus kalbi zayiflamis hemen sezeryana aldilar.suan bebegi kuvezde😞
Gizem957 Nazzprlkci bende de tansiyon var da rabbim şifasını versin insallah sag salim kavuşur evladına dua edelim bu mübarek günlerde