nagi ciğerleri falan gelişmişti çok şükür sağlığında hiçbir problem yoktu sadece 2.100 gr doğduğu için kan şekeri düşüyodu iki gün içerisinde onu düzenledik kucağımda yanımdaydı hep bebeğim küveze konmadı 36+3 olması gerekirken gelişim geriliğinden 35+1 olarak hesaplandı korkmayın Allahın izni ile sağlıkla kucağınıza alırsınız inş bebeğinizi