Nurciv Kizlar 17 nisanda kan tahlilinde beta hcg 1,20 cikti negativ dendi. Suan hala Adet görmedim Tekrar kan tahlili Versem cokmu erken cikarmi hemen positivse cünkü pko var gec döllenme olabilirmi bilmiyorum
Nrcn93 Nurciv bnm adet tarmde 25 Mart kan testi vermedm ama evde kaset teste pozotfi gördüm bugn de doktra gttim keseyi gördüm cnm ins sende hamilesndr ama baya gcti üzernden bnce GT tekrr bı kan testi ver
Gulcan_b Nurciv benim son reglim 17 mart. Bel ağrısı kasık ağrısı ve hat safada bacak ağrısı çekiyorum. Dün kan verdim 2.30 çıktı sonucum. Düzelir mii acaba 🤔
Nurciv Nrcn93 Ciddimi Masallah canim saglikli kucagina alirsin insallah. Belirtin varmiydi senin? Bende hafif batmalar oluyor sadece Bide bela agrim var
Nurciv Gulcan_b Gulcan_b Hic Bilmiyorum ki cok tecrübesizim Hic bilgim Yok canim Bende meral ediyorum