Papatyamisali12 Rusev canm çok yüksek polikistik overlisin yani ama hamile kalman zor olabilir. Polikistik over demek bissürü yumurtan var demek. Tüp bebekte en şanslı hastalar demişti doktorum☺️ sakın endişelenmeyin bissürü anne var pco’ lu❤
umutluannee Rusev benimkide yuksek ve pko ludum ama suan 7 haftalık hamileyim bence sıkıntı yapck bisi yok
Mucizem4111 Benim 3.52′ di doktor polikistik over sendromu dedi. Evet hamile kalmak biraz zor oluyor ama imkansızda değil. 🙂
Papatyamisali12 Rusev benim 1 in altı mesela , 0,551 amh değerim yani 2.3 tane yumurta olusuyor çok çok az yani tüp bebek şart gibi bişey. Ama sizin yüksek olması daha iyi Rabbim hayırlısını versin inşallah🙏🏻
Mucizem4111 Bende de muayene gözükmüyordu ama en son bu testten sonra doktor dedi sende polikistik over var diye ama bu seni üzmesin. Bende polikistik overim diye karalar bağlamıştım ama suan 8 haftalık ikizlerime hamileyim 🙂
Mucizem4111 Rusev kalırsın artık herseyin bir tedavisi var sen yeter ki moralini yüksek tut. Stresten uzak dur benim 2 buçuk sene olmadı hep böyle stres yaptığımdan dolayı ne zaman stresi bıraktım oluruna bıraktım Allah bana bir isterken iki tane mucize verdi
Papatyamisali12 Rusev prolaktin icinde dostinex diye bi ilaç var onuda soyliyeyim😁 bnm 43 dü şimdi 1 oldu 1 ayda düştü. Bende var da vaarr😔
Rusev Papatyamisali12 benim 30 çıktı değerim ben ucay önce kimyalsm oldu 900den düştü değerim.en son bı rahim film ceklcm öyle gidicem doktra nediycek napcak bakalm.prolaktin için aslan pençesi allcam bugün iyiyms
mucizem09_ Rusev canim gayet iyi benimde 4.60 di doktor gayet guzel demisti 6 ustu polistikoverden suphelenilir suan hamileyim ben 🥰🥰🥰
Rusev mucizem09_ darısı bizlere .rahim film cekincem birsene olmuyo dedim istedi halbuki 7aydr düşünüyoruz bı kimyalsl oldu prolktin yüksek onu dsrmm gerk
Esr_a Rusev benimde 5.9 polikistik over vardı biraz geç oldu ama normal yolla hamile kaldım cnm böyle şeyler nasip işi sadece stres sıkıntı yapma kendiliğinden oluo herşey
mucizem09_ Rusev prolaktin icin aslanpemcesi ic kesinlikle 1 ayda aninda duser bi yakinim yapti dusurdu. Ki daha yeni deniuorsunuz hic uzulme olur mutlska sen onu ic duser hemen