momtobee
3 günlük sancı süreci sonunda mecburi sezaryen ile kavuştuk bebeğimle. Ameliyattan çıkalı 2 saat oldu müsait olunca hikayemizi paylaşacağım meleğim şu an kucağımda Allahım doğum bekleyen tüm anneleri bi avazda kurtarsın inşallah bu duygu bambaşka 🤗😊