drn05 Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bu hastanede dogum yapan var mı? Refakatçı kaç kişi alıyorlar? Benim yanımda eşim, annem ve kayınvalidem olsun istiyorum. Ama kabul ediyorlar mı?