Beyaz-12 Merhaba canım ben de 34. Haftada belirtiler görüldü aşırı halsizlik vücut kırgınlığı burun tıkanıklığı öksürük göğüs ağrısı
Gulfidan49 Beyaz-12 dün aksama acile kaldirildm ambulans ile panik atagim tuttuğu icin şimdi korkuyorum korona oldum mu diye tedaviniz nasıldı evde mi geçirdiniz süreci
Beyaz-12 Gulfidan49 evde geçiriyorum ilk 5 gün çok ağır geçti d-demir ve crp değerlerim yüksek çıktı kan sulandırıcı iğne ve 3 adet azitro denilen antibiyotik verdi kullanıyorum bugün 5. Gün yine ağır ama ilk günlere göre daha iyi elhamdulillah