1 haftadır kaşıntım vardı bugün sağlık ocağına gittim bunu verdi ama ben başka bişey sorucam yarın kadın doğuma gidicem adetimin 3. Günü gel demişti bebek istiyorum onun için bu ilacı kullansam adetimi keser mi bişey olur mu yoksa ilaca yarın mi başlayım nedersiniz
