Prensannesii38 Kızlar sehır dısında geldim memleketim burası 34 haftalık olduk hala Bı doktora karar veremedim hangi doktora gidiyorsunuz dogum ucretı ne kadar aceba yardımcı olurmusunuz zordayimmm
Sonay-34 Prensannesii38 merhaba ; Kayseri memorial Ülkü hanıma gidiyorum ama doğum ücreti ve muayeneleri memorial da diğerlerine göre oldukça pahalı doğum ücretini 7000 TL dediler muayeneler de 300-400arası oluyor bir arkadaşım system e gidiyordu o da çok memnundu doktorundan
Aykimgebe Prensannesii38 ben ilk doğumumu Acıbadem Elif Çınarla yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim maddi sıkıntısınız yoksa