Firstlady Selam kızlar ben 8.ci haftamdayım mide bulantım henüz yok var da kusucak gibi değilim. Sizde kaçıncı haftata başlamıştı? Ve ya aranızda hiç olmayan varmı?
Melike Firstlady 6. Haftamda başladı. Hiçbir şey yiyemiyordum yesemde çıkartıyordum hemen çoğu şeyden tiksinmiştim 8. Haftaya girdiğimde birden kesildi şükür şuan çok rahatım 🤭
Yasminys Firstlady bende öyle midem bulaniyor ama kusacak kadar deil sanki boğazımda bekliyor ama cikmiyo.bende 7+4 üm
Yesim1992 Yasminys canm bende 7+4 hiç birsey yiyemiyorum mutfağa giremiyorum tiksiniyorum herseyden doktorum zofer diye bi ilaç verdi ama o bile fayda etmedi 😔
Sivilimsii 18 haftaya kadar devam etmisti hicbirsey yiyip icemiyordum yaptigim yemekden tiksiniyordum doktoruma soyledim prilam adinda bi ilac vermisti biraz olsun iyi geliyordu doktorunuza danisin isterseniz 🙏 37. Haftada tekrar basladi ama 🤷♀️
Meyracukurmaraz 6.haftamda başladı 20.haftaya kadar Du içsem kustum. 22+5 im arada kusuyorum bulantı hala hep var
Yasminys Yesim1992 aa ne gzel ayniyiz 🤗bana ilac falan vermedi henuz ama gercekten midem kötu buzdolabi bile o kadar kokuyo ki bana burnumu kapayip biseyler aliyorm ancak
Busehas Firstlady inşallah başlamaz bende 9.haftaya kadar bende bir tuhaflık var hiç midem bulanmıyor hamişe gibi değilim diyordum sonra bi başladı şuan tam hamile gibi hissediyorum 😂😂
Yesim1992 Yasminys Yasminys insallah en kısa zamanda geçer ya sağlıklı bi şekilde evladımızı kucagımıza alırız 🥰❤️