bufemu Kızlar gebeliğimi öğrenir öğrenmez lekelenmem başlıyor kalbi durdumu kanama geçiyor bu 3. Gebeliğim 3 üde aynı şekilde oluyor bu şekilde başına gelen var mı pıhtılaşma testi yaptırdım genetiğe baktırdım herşeyim normal niye böyle oluyor bilmiyoruz beta değerim bunda da az artıyor cuma günü kürtaj olacam
N-h-e123 bufemu bende 2 düşük yapmıştım çok geçmiş olsun 🌹bizde baktırdık prefösöre gitmiştik hatta ama bi sıkıntı çıkmadı manevi destek aldım Allah’ın izini ile şu an 15 haftadayız sizde bi baktırın olmazsa inanıyorsanız eğer 🌹🌿
Sineemiis bufemu benimde aynı cidden 4.de gitti 😔 test yapıyorum pozitif başlıyor lekelenmeler sonra geçiyor ara ara bebeğin kalp atışını falan duyuyoruz bi anda kanama oluyor sonra gene gidiyoruz doktora sıkıntı yok kalp atışı var diyor aynı gün kanamam kesiliyor bu sefer bebeğin kalp atışı duruyor 😔 eşime bana genetik test yaptırdık temiz çıktı bende pıhtılaşma çıktı bi onunda iğnesini hep vurundum beta 30 ken başlıyorum erkenden ama olmayınca olmuyor bu sefer bebeği genetige gönderdik bakalım sonuç ne çıkacak tüp bebek onerebilirlermis genetik tarama ile. Bu hoca olayını bende araştırdım nasip olursa gidicem bayramdan sonra yaptırmaya hamile kalmadan yaptırıp takmak lazimmis ama
bufemu N-h-e123 düşüklerinizin sebebi neydi ve nasıl oluyor o dediğiniz inanmaya başladım artık var mı bişeyim ama 😔😔
bufemu Seferiyehatun aklıma da gelmedi değil aslında 🙈 tıpta herşeyi denedik ama bi türlü olmuyor bebeğim sağlıklı ilerlemiyor
Seferiyehatun bufemu yani budurum çok oluyor seni okunarak geçiyor. Bir araştr istersen sürekli düşük sebebi genelde bu oluyor.
bufemu Bahar2622 ilkinde ilk olduğu için normal ilk kayıp dediler yapmadılar ikinci bış gebelikti bebek yoktu buda 3. Kese bile yok daha cuma günü belli olacak
N-h-e123 bufemu benim ilki 9. Hafta diğer ise 12. Hafta kalpleri durmuştu bende karnımdan sıvı aldırdım genetiğe gittik , kan testi falan yaptırdılar ama bi sıkıntı çıkmamıştı
Bahar2622 bufemu benimde 2 kürtajım oldu, ikinci bebekte pıhtılaşma testi yaptırdım kürtaj sonrasida bebege genetik inceleme yapıldı. Pıhtılaşmam varmış, ancak genetik incelemede cok onemli bebekte bir rahatsız oluyorsada sağlıklı ilerlemiyormus.
N-h-e123 bufemu varsa güvenilir bir hoca (herkese hoca dahi olsa güvenilmiyor maalesef ) bu işlerle ilgilenen gidebilirsiniz
AnnelikHayali Çok geçmiş olsun. 😔rahim şeklinizle alakalı bir yorum yaptı mı doktorunuz? Rahim filmi çektirdiniz mi hiç?
bufemu AnnelikHayali ilk oğlumu doğum yaptığım doktora gidiyorum rahimle alakalı olacağını sanmam diyor
bufemu Sineemiis merhaba cnm kendim gibi birini buldum şükür beni takip edebilir misin ordan konuşuruz yardımımz olur birbirimze burcuhorzum diye kayıtlıym
bufemu Seferiyehatun baktm cnm intrntten korktum şuan ama ihtimal var. Bebeğin gelişimi durdu mu lekelenme geçiyor sağolasın cnm araltırıp yaptırıcam
Sineemiis bufemu ayy bir sürü Burcu var kuzu hangisi sensin😂 gundogangiller diye aratsana beni gelinlikli el fotoğrafımız var eşimle