Miray_alparslan canım ben 26 gün önce normal doğum yaptım hastaneye gittiğimde 7 cm açıklığım vardı ve normal doğum sancısı ( dakika ile anlayabildiğim sancılarım) dısında bir sancı çekmedim doğumum bir saat sürdü bebeğim 3230 gr doğdu doktorum doğum anında kesi attı ama öncesinde hafif bir ağrı kesici vuruluyor sen o kesiği hissetmiyorsun yani dehset verici şekilde. Dikiş anında da sadece o estetik ipi hissediyorsun ama iğnenin batısını hissetmiyorsun bebek çıktığımiçim anestezil uyuşturuluyor ve rahat geçiyor ben doktorumla sohbet ede ede doğum yaptım son dikiş zamanı da öyle. Allahıma şükür ilk 2 gün sadece otururken zorluk çektim gerisinde hep rahattım bedeninize güvenin gerçekten doğum kadın için mucizevi bir sey. Ve o doğum anında her sey bebeğinizi görene kadar. Bir de benim gibi yaramaz bir oğlusunuz varsa ( veya kızınız) ilk kavusma anında ağzınıza ağzınıza işeyebilir dikkat !! 😂😂😂💙💙