Miniiikk2 Kızlar selam. 14 haftalık gebeyim ve göbeğim de aşırı tüylenme var ne yapmam lazım veya hamilelikten dolayı mı böyle ne zaman geçer? Sizler de de oldu mu hiç olduysa da döküldüler mi 🤣 cevaplarınız bekliyorum
Cylncyln_01 Miniiikk2 bende de oldu çanım normalde hic yoktu simdi maşallahı var ama.baya ince tüyler yinede rahatsız edici doğumdan sonra geçer diyorlar
RukiyeBurak2018 Miniiikk2 geciyor benimde asiri tüylenmosti dogukdan belli bir sure sonra dökülüyor o tüyler
Miniiikk2 Cylncyln_01 benimde ince öyle kalınlık yok ama çok var gerçekten rahatsız edici insanın siniri bozuluyor umarım geçer doğumdan sonra acaba diyorum ağda ile alsam kıl kökü güçlenir mi 😂
RukiyeBurak2018 Miniiikk2 tabikide guclenir bir kere aldinli daha fazlasi cikar hic aldirtma dogumdan sonra duzelir o