sizinde alerjiniz başladımı? 28+5 im doktorumu arayıp alerji hapı içmek istediğimi söyledim önermiyorum dedi. dayanamıyorum ya burnumçok kötü tıkalı sulu sulu akıyor gözlerim akıyor peşpeşe hapşırıyorum elimde olan ilacın adı zyrtec. bu alerjiyi geçiripte hamileliğinde bu ilacı kullanan varmı dayanamıyorum içicem yoksa durum vahim evde köpeğim var bide onunda tüy dökme mevsimi🤧🤧