Emregizem kılzar hamileliğinizde çips yiyen oldu mu bi zararını gördünüz mü bizim bugün canımız çips çekmişti dayanamadık doritosun peynirli çipsleri olanlardan 😕 yedik ama içim hiç rahat değil. zararlı olduğunu da biliyorum ama işte bazen engel olamıyorum kendime sonradan içime oturuyor pişmanlığı 🤷♀️ 14+1 haftalığızz. 🤰
ervanursimsek Emregizem hamilelliğim boyunca hep yedim çünkü canım istedi çok aşırıya kaçmayınca bir şey olmaz diye düşünüyorum. O markette satılan bisküvi çikolata ne bileyim evde yaptığın tatlılar da aynı şekilde zararlı cips yeyince neden sorun olsun ki diye düşünüyorum ben
gozde_s Emregizem merhaba canım bende 25 haftalığım doktorumda abartmadığın sürece çok canın istediğinde arada yiyebilirsin dedi merak etme bi kereden bişi olmaz bende ayda bir veya iki defa yiyorum tabi paketi bitirmiyorum 🙈😊
Ozlem23 Emregizem bence bu kadar detaylı düşünmeye gerek yok sonuçta çocuk midemize bağlı değil ki kendi işine yarayani alsın zararlı olanı bize bıraksın 😄 bende arada yedim birşey olmaz
Leylaalin Emregizem 30 haftadan sonra tansiyon biraz yukseliyor ona dikkat ederek arada bir yiyebilirsin bende ilk zamanlar yiyordum suan 13/7 geliyor daha yükselmesin diye tüketmiyorum
Emregizem gozde_s hahaha paketi bitirdim ama paket küçüktü yani elinizin büyüklüğü kadar diyebilirim 😅
Acemianne12 Emregizem 2 hafta geriden geliyor haftasıyla uyumlu değil yani ama cipsle yada abur cuburla alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü hamileliğimin başlarında tarama testlerim sıkıntılı çıkmıştı doktorlar beni en başta uyarmıştı böyle bi sorunla karşılaşabiliriz diye
Bahardali Emregizem tuz yemem yasak ama çok canım çekiyor. Ama yemiyorum. Yasağınız yoksa dozunda tüketin 💕
idiloska Emregizem paket paket yemediğiniz sürece bir sorun yok bence, ha içinde trans yağ tuz vs çok, onlar mideye dokunur, tuz ödem yapabilir filan ama azıcık hepimiz yiyoruz. İtiraf edeyim 4 ay sonra ben de geçen gün yedim
Misto Emregizem canım bende çok yedim yiyorum da ama abartmıyorum kendimi mecbur bebeğim icin frenliyorum ben en cok cikolatalı gofret yiyorum bayılıyorum ona cocukluğumdan beri 😋🍫görümcem cikolata fabrikasında calışıyor heray bir kutu getiriyor sevdiğimi bildiği icin bitince sabırsızlıkla bekliyorum ben geldim aşağıya sepet sal demesini kalabalık yer çalıştığı için yukarı cıkmıyor kadıncağız ee mağlum virüs var sepet sallarım ona koyar çekerim🤩🤩