Anneler merhaba, daha önce korona için bir post açmıştım. Dün test verdim, bugün sonucum çıktı ve bende pozitiftim. Kadın doğum doktorum oksapar 4000 iğne kullanmamı söyledi. Sanırım herkes kendisi yapıyor iğnesini. Bir kutuda kaç adet var, siz nasıl vuruluyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim 😊