Herkese selamlar hanımlar 10+2 gebeyim 8+1 Ken ilk kez doktora gitmiştim normal ultrasonda bebek gorunmemisti vaginal ultrasonda görünmüştü doktor mercimek tanesi kadar demişti kalbini duyamadigini söylemişti 1 hafta sonra gel bebek büyüyor mu diye bakalım demisti geç döllenme olabilir demişti 1 hafta sonra gitmiştim doktor izinliydi gözükemenistim başka bir doktordan sıra aldım 29 unda doktora gozukecegim ama bu süre içinde hamileliğim ile ilgili herşey normal ilerliyor gibi kanamam yok mide bulantısı çok çekiyordum o da geçti yani kendimi iyi hissediyorum demek istediğim şu ki bebek de aksi bir durum olduğunda bu durum anneye de zarar veriyormuş ama ben kendimi iyi hissediyorum yalnızca biraz ağrılarım var o da normal diye düşünüyorum ama doktorum biraz umutsuz konuşmuştu ve şuan çok tedirginim ama iyi gibiyim de benimle aynı kaderi yaşamış insanlar sizce durumum ne olacak yardımcı olun .. yarın doktora gidiyorum